Sigurno vam se cesto desavalo da ne stizete sve da uradite sto ste planirali ili trebali i bar nekome od vas se desi da zakasni na odredjeni sastanak,na posao,u skolu.Ne svidja vam se ta navika,ali tako je kako je.
Recicu vam nesto,tako zapravo samo tesite sebe i lazete druge.Uz dobru i pametnu organizaciju mozete postici sve i biti veoma tacni.
Razmislite koliko vam treba vremena za spremanje.Mozda sat,pa krenite da se spremate sat ipo vremena ranije,pa cak i pre.
Kada se probudite i dok pijete kafu uzmite papir i olovku i zapisite sve planove za taj dan,onda zapisite koji su vazniji,pa zatim za koje vam je potrebno duze vreme da ih odratite.
Pocnite prvo da radite na tim duzim i tezim obavezama.
Uvece pre spavanja pripremite sve sto vam je potrebno za sutra od garderobe,kozmetike,modnih dodataka.
Ucite lekciju po lekciju,ne cekajte da se nagomila gradivo,tako isto radite i kada je posao u pitanju ili neke druge kucne obaveze (pranje sudova,recimo)
Ovo sve moze zvuciti,znam,dosadno i tesko,ali kada savladate organizovanje sve ce biti mnogo lakse,a vi cete biti tacni,pouzdani i odradjivace te sve obaveze i zadatke.
Нема коментара:
Постави коментар