понедељак, 23. јануар 2017.

Kako do uzeg struka?

Praznici jos nisu gotovi,a neki ljudi vec primecuju posledice visednevnog prejedavanja i premalo kretanja.Omiljene pantalone sve teze zakopcavate,rupa na kaisu preko noci postala je neodgovarajuca i svecano obecavate sebi da nikada vise necete biti nemarni prema svom telu i svom izgledu.
Kako bilo steta je vec ucinjena,pa je neophodno da se sto pre otrgnete od tromog nacina zivota i da povedete racuna o ishrani i fizickoj kondiciji.

-Ako ste mislili da je za visak kilograma odgovorno pecenje,samo delimicno ste u pravu.Naime,mesa ne biste smeli da se odreknete,narocito piliceg i cureceg,jer je ono bogato proteinima.Proteini su zasluzni za izgradnju misica,a misici za gubitak kalorija.

-Ne jedite dok citate,gledate televiziju ili nesto radite,u tom trenutku ne mislite na jelo i mozete uneti i 250 kalorija vise.

-Kada jedete,izmedju zalogaja odlozite pribor za jelo.Uzmite zalogaj,sazvacite,pa tek posle toga pocnite da secete naredni zalogaj ili da ga uzmete viljuskom ili kasikom.Na taj nacin telu dajete vremena da oseti sitost i i izbegavate zamku prejedavanja.

-Koristite dnevno pola kasicice cimeta,mozete ga sipati u neki vas omiljeni napitak.Tako cete izbalansirati kolicinu secera u krvi i pospesiti topljenje masti.

-Vezbanje se podrazumeva,narocito jutarnje vezbanje.
       Sledece vezbe su se pokazale kao veoma efikasne kada je u pitanju oblikovanje i zatezanje struka:

    1. Lezite na ledja kao da radite trbusnjake,a zatim se savijajte prvo u jednu stranu,a zatim u drugu.Priblizujte levi lakat desnom kolenu i obrnuto.


2.Stanite i ruke savijte u laktovima,tako da se dlanovi nalaze neposredno iznad brade,odnosno u visini ramena.Zatim pocnite da skacete prvo u levu,zatim u desnu stranu barem po 20 puta.Pauzirajte,pa napravite jos jednu seriju.

3.Sedite na pod i savijte noge u kolenima,tako da butine i gornji deo tela prave ugao od 90 stepeni.Ruke su savijene u laktovima i u polozaju kao da hocete da boksujete.Pomerajte gornji deo tela u levu,pa u desnu stranu,pazeci da donjio deo tela bude statican.Ponovite vise puta.

4.Lezite na pod,ruke rasirite pored tela,u visini ramena,tako da dlanovi budu na podu,Noge savijte u kolenima i podignite.Listovi treba da budu paralerni sa podom.Ne spustajuci noge savijte ih prvo u levu stranu dok gotovo ne dodirnete pod,a zatim u desnu i to sto vise puta mozete.

Нема коментара:

Постави коментар

Minimalizam

Culi ste sigurno za onu izreku da je manje ustvari vise,posebno kada je rec o modi,i nekako uvek otkrijemo da je potpuno tacna. Kada sve l...