субота, 30. април 2016.

UKRASAVANJE JAJA

Iako je vreme za ukrasavanje jaja skoro pa gotov,resila sam sa vama da podelim jedan od mojih nacina ukrasavanja.Ko zna mozda vam se svidi pa resite svoju zbirku da upotpunite,ili da na ovaj nacin ukrasavate svoja jaja sledece godine.
Sam prinicip rada je jednostavan,treba vam samo malo maste,volje i strpljenja.
Od potrebnog materijala potrebni su vam:
      Stara novina,ili neka druga velika hartija,moze i musema,koju cete rasiriti preko stola na kom cete raditi.








Toalet papir,salveta ili papirna maramica.









Obicna drvena korpica od pruca.









 Lepak sa sljokicama za ukrasavanje.
 Stara sminka koju cete takodje koristiti za ukrasavanje.
Tvrdo kuvana jaja









                ...I uz to su vam potrebni trava,deteline,traka u nekoj boji i bela cipka.
Prvo i najvaznije je da sve potrebne materijale stavite blizu sebe i da su vam jaja potpuno suva.
Zatim prvo ukrasavajte jednu stranu jaja,posebno sa gelom,jer ce vam trebati vremena da se osusi,najmanje tri sata je potrebno da se gel osusi.




































Bojenje sa senkama je mnogo jednostavnije i lakse,koristite masnije senke,jarkih boja i mekane cetkice,a ako ste bas vesti mozete se posluziti i sa vatom,posebno ako radite ombre,meni je za to vata jako dobro posluzila.














Kad zavrsite sa prvom polovinom jajeta pazljivo stavite na novinu i sacekajte da se osusi.








Zatim lagano sa salvetom potapkajte po jajima,kako bi ste uklonili sav visak i predjite na drugu polovinu,ponavljajuci isti postupak.
 Meni su jaja ispala ovako,nisam imala neku preteranu zelju za kreativnoscu,ali ipak sam zadovoljna
 Prethodni dan,moja mama je vec ukrasila jaja sa obuci nalepnicama,ja sam htela da im dodam licni pecat,pa sam dodala svoje rucno pravljene stapice.
I NA KRAJU CEO MOJ PROJEKAT IZGLEDA OVAKO,NARAVNO MORALA SAM DA CASTIM SEBE I SA TOPLOM CKOLADOM SA SLAGOM...PREDLAZEM TO ISTO I VAMA.
UZIVAJTE I SRECAN VAM USKRS!!!

                                                                                                                                                                                                                               

Нема коментара:

Постави коментар

Manipulatori-ucenjivači.Kako da ih pobedite?

Nažalost manipulatora ili ucenjivača uvek je bilo u svim sferama života.Nekada smo ih svesni, odnosno ucenjivač nas svesno ucenjuje nečim d...