недеља, 11. новембар 2018.

Modni dodaci za muskarce-muski satovi

Moram priznati, nisam se bas nesto posebno interesovala za mušku modu.Valjda, nama devojkama sve to deluje mnogo jednostavnije od one nase mode. Oni bar ne moraju kombinovati cipele i tasnu,kape i rukavice, ne moraju uklapati nakit uz svoju odevnu kombinaciju.
  Farmerice, neka majca, jakna, patike, ocesljaju se i gotovo-spremni su za pokret.Naravno, ima i onih izuzetaka, koji obracaju paznju na svaki detalj. Za njih obicno kazu : " Gori su od najgore zene."
Ali ipak, iako nam se cini da je njima mnogo lakse, moramo priznati da nam se itekako svidja lepo obucen muskarac, sa dodacima koji mu pristaju.A sta bi im bolje pristajalo nego lep i kvalitetan sat.
Verovatno ne bih pisala sada o ovome, da nije doslo vreme rodjendana. Rodjendan jednom bratu,pa drugom,pa jednom drugu, dugom,trecem...sve se nekako skupilo u istom periodu.A ja bas nisam neki maher kada su u pitanju muski pokloni.Kozmetika ne dolazi u obzir.Naravno da ima dobre kozmetike za muskarce,ali ja volim da poklanjam nesto sto zauvek ostaje i po cemu ce me pamtiti.
   Dakle,ostaju mi novcanici,torbice i nakit.Trazila sam,gledala,razmisljala...i na kraju odlucila sam se da je sat najbolji izbor.Osim toga,jos uvek ne poznajem muskarca koji ne voli sat na svojoj ruci.I bilo je reseno,kuujem satove.
   Kucajuci pretragu na googlu,nasla sam zanimljiv sat na sajtu MOJ NAKIT (ovde mozete direktno uci na sajt) i odabrala cetiri sata,mada ih zaista ima puno.

Muski sat Benyar E2499 bio je moj prvi izbor.Elegantan, zanimljiv,luksuzan i pre svega kvalitetan sat kao sto je ovaj odlican su izbor.

Koliko su klasici dobri i kako nikada ne mogu izaci iz mode govori nam sledeci sat koji sam odabrala BENYAR Boss Lux Chronograph Muški sat.Jednostavan,klasican,pouzdan.Jednom recenicom sat koji ce biti uz svakog muskarca u svakoj prilici i svakoj pobedi.

Treci sat koji sam odabrala,na prvi pogled bio mi je slican prethodnom satu, ali sto sam ga vise gledala shvatila sam da je LIGE E299 muski sat savrsen izbor i da odlicno pristaje svakom tipu muskarca.


I na kraju,izabrala sam jos jedan velicanstveni sat pomalo neobicnog i nesvakidasnjeg izgleda.LIGE muski sat E2599 podseca na vreme kauboja i indijanaca.A kako je dokazano ( zao mi je momci) da muskarci uvek bar po malo ostaju deca,za njih bi ovo mogao biti savrsen poklon.




Нема коментара:

Постави коментар

Manipulatori-ucenjivači.Kako da ih pobedite?

Nažalost manipulatora ili ucenjivača uvek je bilo u svim sferama života.Nekada smo ih svesni, odnosno ucenjivač nas svesno ucenjuje nečim d...