понедељак, 6. август 2018.

5 modnih stvari koje mrzim

U redu, znam da naziv zvuči čudno i u neku ruku hejterski, ali zapravo je samo neka vrsta skretanja pažnje kako nešto ne treba.A i morate priznati pomalo je originalan.


1...Oblačenje koje nije u skladu sa godinama:
Ako nešto ne podnosim to je kada vidim zrelu osobu koja se oblači kao tinejdzeri.Nećete sa dečjim printom ili dodacima sa mašnicama i cvetićima izgledati mlađe,već naprotiv, to će vas učiniti još starijima i otkačenima, u negativnom smislu.

2...Sve mi boje lepo stoje:
Da se razumemo,plava i braon ili crvena i roza nikada se nisu slagale i niko ili ništa me ne mogu ubediti u drugacije.Jednostavno boje koje se ne slažu deluju aljkavo.

3...Zvonarice:
U zadnje vreme zvonarice postaju sve popularnije, ja ih iskreno ne volim,ali to je već stvar ukusa.Međutim problem je što neke osobe ne znaju da razlikuju današnje zvonarice od onih u prošlom veku.

4...Trenerka i štikle
Znam da je taj trend uveo neko iz Holivuda,ali ne moraju se kopirati baš u svemu.To mi ne ide jedno sa drugim i ne vidim nikakvu svrhu.

5...Helanke...
Dobro,ne helanke same od sebe, inače su mi skroz OK.Ali helanke,kratka majca ili top i višak kilograma,užas.Osim toga čak i ako osoba ima idealnu liniju,a helanke se provide i ocrtavaju intiman veš je skroz neukusno

6 коментара:

  1. Ne volem što ne volem, al i ja te iste stvari ne volem baš... :)

    ОдговориИзбриши
  2. Takodje ne volim ove stvari,jer je totalno bezveze i bez ukusa.Ovo sa bojama i moze da izgleda dobro u zavisnosti od nijansi,ali ljudi cesto pretjeraju.A najgore mi je ovo s helankama.Ja volim helanke,ali vecina ne zna da ih kombinuje sa stilom.Sve u svemu,super post.Slazem se s tobom.:)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala.:-)Dobar stil sa ukusom je zaista vazan,samo sto to neki ne mogu da shvate

      Избриши

Manipulatori-ucenjivači.Kako da ih pobedite?

Nažalost manipulatora ili ucenjivača uvek je bilo u svim sferama života.Nekada smo ih svesni, odnosno ucenjivač nas svesno ucenjuje nečim d...