четвртак, 8. јун 2017.

Bez komentara

 Volim leti sedeti na terasi uvece,pijuckati neki napitak i mastati ili planirati, sasvim je sve jedno, a mozda cak i citati neku knjigu,ili opet piskarati nesto po svesci. Nije vazno sta, vazno je opustiti se.
Tako je bilo i tog dana. Nije to bilo bas skoro, mozda cak i prosle godine, i iskreno ne secam se sta sam tacno radila, ali znam da me je privukla dreka zenskih glasova. Iako nisam od osoba koje zanima sta drugi rade i uglavnom ne obracam paznju ni na koga, jednostavno sam morala da pogledam, da bacim pogled.
Ispod moje terase, na ulici stajale su dve devojke, ne znam o cemu su pricale,nisam ni tada znala, a iskreno mislim da ni one cak nisu znale.Bile su glasne,u isto vreme su i govorile i cerekale se i vristale. Pogledala sam ih,obucene u fulu, spremne za izlazak. Sredjene,mozda cak i previse za vecernji izlazak, ali opet, moram priznati bilo je nekako sa ukusom.Osim sto je jedna u ruci drzala predivne sandalice, a na nogama su joj bile gumene papuce. I to ne bilo koje,vec one koje su svi nosili nekada apsolutno svuda.Za kojima nije bilo nikakvog zaljenja ako se pocepaju ili isprljaju."Komicno!", pomislila sam u sebi.

Da,moja prva reakcija je bila smeh, a onda sledila je druga,mnogo gora reakcija-gadjenje.Ta ista devojka pljunula je na sred ulice, klosar bi joj pozavideo na umecu, a u isto vreme drugoj devojci je zazvonio telefon.Koliko god da sam pokusavala da je ne cujem, da ne razumem nisam mogla,njen recnik je bio na nivou pijanog kocijasa.Koristila je psovke koje bi se svako iole postideo...
Damski,veoma!
Ali,zbog cega ja sve ovo vama pisem?Zelim da shvatite da proces ulepsavanja nije samo u odeci ili sminki,frizuri,vec da je i u vama samima.Treba da birate stil, da se oblacite sa ukusom,o tome sam dosta govorila. Ali isto tako treba i da znate da se ponasate.Da znate kako da sedite u suknji.Kako da hodate u stiklama.Treba da znate bar osnovni bontom,
 Jednostavno budite svoje, izdvojte se iz mase svojom kulturom.

Нема коментара:

Постави коментар

Manipulatori-ucenjivači.Kako da ih pobedite?

Nažalost manipulatora ili ucenjivača uvek je bilo u svim sferama života.Nekada smo ih svesni, odnosno ucenjivač nas svesno ucenjuje nečim d...