среда, 9. новембар 2016.

Sta me je inspirisalo da pisem blog

Kada bih trebalo da vam kazem kada sam otkrila svoju sklonost za pisanjem verovatno ne bih znala.Zapravo od kada sam naucila da pisem slova,a to je bilo pre prvog razreda osnovne skole,imala sam tu sklonost da se izrazavam pisanim putem.Bilo da sam srecna,ljuta ili tuzna u svoju svescicu sam pisala decje,pomalo smesne sastave.
Od malena sam volela da citam,mozda zvuci cudno,ali knjiga uz koju sam naucila da citam nije bila Bukvar,ili neka decija slikovnica vec "Orkanski visovi" od Emili Bronte.Pa sam tako vrlo brzo stekla tu neku naviku za malo zrelijim pisanjem od ostale dece.
Onda je usledio kompljuter koji je polako zamenjivao svesku i olovku.Volela sam sate i sate da provodim pored racunara i da pisem sastave,price,romane,da pravim neke svoje magazine i to sve na microsoft word-u.Sve do jednoga dana,kada sam sasvim slucajno cula za pisanje bloga.
Kako sam po prirodi veoma znatizeljna pocela sam da guglam sve o blogovima,da citam razne blogove i veoma srecna sto cu svoje misli i stavove podeliti sa ostalim ljudima resila sam da napravim svoj blog.
Narvno,kako sam zavrsila srednju dizajnersku skolu i kurs iz sminkanja,a takodje imala(jos uvek ima) sklonosti za uredjenje prostora i za projekte "uradi sam" resila sam da pisem upravo o tome.
Ne,meni ni u kom slucaju novac nije vazan kada je blog u pitanju.E sad,lagala bih vas kada bih vam rekla da bih odbila neku saradnju.Naravno da ne bih.Ali moj cilj je mnogo visi.Ja zelim da otkrivam ono sto me zanima.Zelim da pisem,da prenosim ljudima vazne i zanimljive cinjenice ne kopirajuci druge blogere.
Jer ja sam jedinstvena.




Нема коментара:

Постави коментар

Manipulatori-ucenjivači.Kako da ih pobedite?

Nažalost manipulatora ili ucenjivača uvek je bilo u svim sferama života.Nekada smo ih svesni, odnosno ucenjivač nas svesno ucenjuje nečim d...