Пређи на главни садржај

Rodjendanski pokloni-sitnice koje te obraduju

Iako ne volim da pisem o sebi,bar ne na ovaj nacin,ovde.Ovoga puta osecam potrebu da cu morati.
Na ovaj nacin zelim da se zahvalim svojim dragim prijateljima koji su me ispostovali i potrudili se da me na neko vreme usrece.Hvala im sto su se setili tog vaznog dana u mom zivotu.Hvala na svim onim cestitkama koje su me budile ujutru.
Volela bih da su svi oni mogli da dodju i zajedno samnom proslave taj dan.Ali dobro i poklon od reci "srecan rodjendan " znaci puno,pa cak i nema veze sto mi je rodjendan trajao skoro nedelju dana :-).Duze sam se radovala.
Sitnice koje mnogo volim i dokaz da moje drage osobe znaju kako da me obraduju.
Moja opsesija za crtanjem je toliko poznata,da moji prijatelji znaju da će kutija bojica izmamiti mi  veći osmeh nego bilo koja vrednija stvar.Ustvari,za mene je ovo  jedno od najvrednijih.
Mirišljava sveća.mmm.Zar je potrebno bilo šta više govoriti!?
B.U.dezodorans,tako divan miris,baš po mojoj meri.
Obožavam da dekorišem,i obožavam ukrase za kuću i baštu,a ovaj ukras može da se uklopi u bilo koju okolinu.Bubamara mi je najslađa.
Senka,divnih i nežnih boja,koje svakome divno stoje.Mogu da se nanose samostalno,ali i da se kombinuju.Najbolje od svega je to što su senke nežne i svetlucave i odlična je i za dnevne prilike.
I konačno sjaj za usta u boji,nešto što je neophodno svakoj devojci.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Cizmice kod Kineza

Nikada nisam bila od onih zena koje moraju kupovati samo u ekskluzivnim buticima,od dobro poznatih dizajnera.Da,imam po koji komad originalne odece,ali isto tako imam i odecu kupljenu u manjim radnjama,dosta jeftiniju i pristupacniju.Jedino nikada nisam kupovala u Second shop-u.Ne zato sto mislim da je meni to ispod casti,vec samo zato sto nikada nisam zapazila nesto sto bi meni privuklo paznju.Ne znam da li je zbog toga sto sam baksuz,da tako samu sebe nazovem,ili zato sto ne volim da lutam od radnje do radnje,da prevrcem svaku stvar i da se guram u gomili ljudi koji su, eto dosli da iskoriste popust.Osim toga,pre cu kupiti lepsu jednu majcu nego pet ruznih za sto dinara.
Ali da ne duzim mnogo sa Second shop-om.
Kod "Kineza",je vec drugacija prica,kod njih kupujem,uspevam da nalazim pojedine odevne predmete i gle cuda,traju mi.Znam da ce sada mnogi pomisliti "fuj,kupuje kod Kineza!".Ali budimo malo realni,pa zapravo sva roba je kineska
.Zar zaista mislite da su t…

Bozicni poklon

Dragi moji,dosavsi iz sela,gde inace provodim svaki Bozic,sela sam za kompljuter i naravno odmah otisla na blog.Prijatno su me iznenadili svi komentari na koje sam tamo naisla.To mi je dalo jos vise elana da nastavim da pisem i postavljam svoje postove.Naravno svako pracenje,kao sto sam rekla sa radoscu uzvracam,ali ipak mislim da to nije dovoljno da vam se zahvalim na svim lepim recima,te sam resila,da svim svojim citaocima poklonim jedan kratak kurs o nezi i modnom stilizovanju.
Kurs ce trajati nedelju dana,odnosno svaki dan cu objavljivati po jedan post o nezi i stilizovanju.
  Najvaznije od svega je sto vam nije potreban novac da primenite sve ove savete,i nikako vam nisu potrebni kozmeticari,manikiri i pedikiri.Videcete i sami da uz jeftinu robu mozete postignuti fenomenalne efekte.
  Ukoliko imate neka pitanja ili vam je potreban savet o necemu,a ne zelite da drugi vide mozete mi pisati i na email. smilosevic18@yahoo.com

Pocecu sa negom koze i kose:






                            …

Modni promasaji

Zdravo svima,
danas cu sa vama da govorim o jednom,na zalost cestom modnom promasaju.
Nazvacu ga "glamurozna katastrofa".
Glamuroznu katastofu je vrlo lako prepoznati,jer osobe koje se odevaju na taj nacin izgledaju kao da je sav sjaj ovog sveta neko povratio po njima.Sljokice su svuda,po licu,telu,odeci,obuci i drugim modnim dodacima,a boje poput zlatne i srebrne preovladavaju.
E sad,ako ste od onih koji vole da se tako oblace i pitate se sta je lose u svemu tome,recicu vam:
Prvo,Nova godina nije svakog dana,a i da jeste,zar zaista zelite da vas ljudi ne primete pored svih tih sarenih ukrasa.Drugo,na taj nacin necete izgledati ni glamurozno,ni privlacno,vec jednolicno,lenjo i neuredno.
Da se razumemo,sljokice i sjaj jesu divni,ali u umerenoj meri i zato cu vam dati par malih saveta na koji nacin ih mozete koristiti.


     1.Stavite malo sjaja u ugao vasih kapaka,na taj nacin cete zablistati,oci ce vam se otvoriti,a opet necete celi sijati i izgledati masno i lepljivo.

     …