среда, 25. новембар 2015.

Rodjendanski pokloni-sitnice koje te obraduju

Iako ne volim da pisem o sebi,bar ne na ovaj nacin,ovde.Ovoga puta osecam potrebu da cu morati.
Na ovaj nacin zelim da se zahvalim svojim dragim prijateljima koji su me ispostovali i potrudili se da me na neko vreme usrece.Hvala im sto su se setili tog vaznog dana u mom zivotu.Hvala na svim onim cestitkama koje su me budile ujutru.
Volela bih da su svi oni mogli da dodju i zajedno samnom proslave taj dan.Ali dobro i poklon od reci "srecan rodjendan " znaci puno,pa cak i nema veze sto mi je rodjendan trajao skoro nedelju dana :-).Duze sam se radovala.
Sitnice koje mnogo volim i dokaz da moje drage osobe znaju kako da me obraduju.
Moja opsesija za crtanjem je toliko poznata,da moji prijatelji znaju da će kutija bojica izmamiti mi  veći osmeh nego bilo koja vrednija stvar.Ustvari,za mene je ovo  jedno od najvrednijih.
Mirišljava sveća.mmm.Zar je potrebno bilo šta više govoriti!?
B.U.dezodorans,tako divan miris,baš po mojoj meri.
Obožavam da dekorišem,i obožavam ukrase za kuću i baštu,a ovaj ukras može da se uklopi u bilo koju okolinu.Bubamara mi je najslađa.
Senka,divnih i nežnih boja,koje svakome divno stoje.Mogu da se nanose samostalno,ali i da se kombinuju.Najbolje od svega je to što su senke nežne i svetlucave i odlična je i za dnevne prilike.
I konačno sjaj za usta u boji,nešto što je neophodno svakoj devojci.

Нема коментара:

Постави коментар

Manipulatori-ucenjivači.Kako da ih pobedite?

Nažalost manipulatora ili ucenjivača uvek je bilo u svim sferama života.Nekada smo ih svesni, odnosno ucenjivač nas svesno ucenjuje nečim d...