петак, 27. новембар 2015.

Moja savrsena kombinacija za moj savrsen dan

Naravno,ne postoji odredjena savrsena kombinacija,sve to zavisi od toga kakav je dan,kakve su vremenske prilike,kakav je povod.I ono najvaznije kako se vi osecate,
Savrsen dan isto tako moze biti bilo koji dan u godini,to mogu biti i svi dani,sve zavisi od vas,kakvog ga vi napravite,kako prezentujete sebe kod vas samih,kako se osecate.Dakle to moze biti vas rodjendan,neka druga vasa proslava,ali moze biti i obican neradan dan.Znate onaj tmurni,kisni,hladni dan u kome ostajete kod kuce.
     Moj licni savrseni dan je onda kada mi srce sasvim treperi od srece,kada se osecam spokojno i mirno i naravno kada radim ono sto zelim i volim.Naravno to ne znaci da preskacem svoje obaveze,vec da i na njih gledam na mnogo bolji nacin.
       S obzirom da je sada zima i da napolju skoro svaki dan pada kisa,bogami i sneg i uzasno je hladno,pisacu o svom savrsenom danu kod kuce.
                                             JUTRO
KAFA!!!Ovo moram da naglasim,jer meni bukvalno ceo dan propadne ako ujutru ne popijem sto vecu solju kafe.Pocinje da me boli glava i ne popusta do narednog dana i uzasno sam pospana i nervozna.Mogu posle toga da popijem sto kafi nista ne vredi ako ujutru ne popijem.I naravno prelistavanje raznih novosti,na internetu ili u casopisima.
Ne citam crnu hroniku,razne nesrece i tabloide,vec citam lepe stvari koje me zanimaju.
                                                                                      Zatim krece priprema za prodavnicu i zavrsavanje dnevnih obaveza.I na kraju celokupni tretman lepote.Stavljanje maski i pilinga,mazanje kremnica,stavljanje parfema.Sredjivanje kose,noktiju...
                                                                                         Jos malo i spremna sam da uzivam.Iskokam kokice ili napravim domaci cips,mnogo domaceg cipsa ili nekog slanog keksa,bilo sta sto moze da se gricka.Uzmem jastuk i najmekse cebe koje imam i svoj lap-top i pustim neki opustajuci film ili seriju ili jednostavno uzmem neku knjigu za citanje.
Filmovi za opustanje(predlog):
1.Igra sudbine
2.Zgodna zena.
3.Kako izgubiti decka za deset dana.
4.Stigla vam je posta
5Marli i ja
6.Raskid
7.Upoznajte Milerove..


Нема коментара:

Постави коментар

Manipulatori-ucenjivači.Kako da ih pobedite?

Nažalost manipulatora ili ucenjivača uvek je bilo u svim sferama života.Nekada smo ih svesni, odnosno ucenjivač nas svesno ucenjuje nečim d...