уторак, 25. април 2017.

Popravka sminke

Svima nama se bar nekada desilo da pogresimo u sminkanju,nekada je to zbog zurbe,nekada zbog loseg svetla ili nas mozda neko u prolazu zakaci,sve u svemu greske se dese.I onda bi svakako najbolje bilo da skinemu svu tu sminku i krenemo od pocetka,ali opet,sta da radimo kad uglavnom i nemamo vremena za to.
Jednostavno ,uz pomoc malih trikova mozemo sve lepo ispraviti zacas posla.


Na ideju da napisem ovakav post dosla sam sasvim iznenada,rano odjutros,naime,sminkala sam se pri slabom svetlu,tako vam je to uglavnom kada imate sestru koja zauzme kupatilo na dva sata dok vi zurite,i stavila sam vise pudera nego sto je bilo potrebno.
  Nikakav problem,vec sam znala trik kako to da popravim.Ali onda sam se setila svih ostalih gresaka koje se mogu desiti i devojaka koje ne znaju te male,a opet znacajne trikove i resila sam da napisem ovaj tekst.
I da bi i vama,ali i meni sve bilo mnogo lakse,resila sam da podelim u nekoliko grupa.

Puder:
-Visak pudera:
      Papirnu maramicu nekoliko puta lagano pritisnite na lice,ne uvek jednu te istu,vec menjajte,a moze i mekani ubrus da vam posluzi za to.Pazite,maramicom nikako ne trljajte lice,vec samo pritisnite.Na taj nacin pokupicete visak pudera ravnomerno.

-Karmin je presao usne:
      Posluzite se stapicima za usi.Prvo lagano sa suvim stapicem pokupite visak karmina koji je van vasih usana,a zatim sa stapicem koji je umocen u kremu koju koristite pre sminkanja otklonite sve to sto nije na svom mestu.Posle toga,vrlo malo stavite pudera na prst i natapkajte to mesto.Karmin stavite jos jednom,ovoga puta pazite i laganim stiskanjem skinite visak.Ovo isto vazi i za olovku za usne i za sjaj.

-Maskara je presla:
     Isto kao za karmin i ovde mozete da se posluzite stapicem za usi,samo sto ovaj put morate koristiti sredstvo za skidanje sminke.Ovo vazi i za senke za oci,alaknere,kreone,,,Nakvasite stapic sredstvom za sminkanje i pazljivo skinite samo onaj deo gde vam je preslo.Ako vam je blize oku,mozete se posluziti i vlaznom maramicom,ali ne tako sto cete koristiti celu,vec samo njenim ivicama.Zatim taj deo kojim ste skinuli sminku popravite tako sto cete staviti malo lorektora ili senke,ako je u pitanju bio sam kapak.Visak senke mozete pokupiti maramiocom bas kao i puder.

-Visak rumenila:
       Za razliku od pudera sada moramo da se posluzimo vlaznom maramicom,ali na isti nacin,dakle bez trljanja vec samo laganim tapkanjem i puderom u prahu koji cemo samo malo cetkom natapkati iskljucivo na to mesto.Naravno,ako nemate puder u prahu na prst stavite veoma malo svetlijeg pudera,protrljajte kroz prste i laganim lupkanjem stavite na to mesto.
I za sam kraj jos jedan dodatni savet:
    -Osim karmina ili sjaja za usne koji se gotovo uvek skine,ne stavljajte sminku preko sminke.Ako vam se cini da vam puder na licu ne stoji kao u prvim satima nanosenja,nikako se ne hvatatjte za bocicu ili tubicu i ne stavljajte novi sloj.Skinite kompetno sve kao sto inace skidate svoju sminku i uradite ponovo.

2 коментара:

  1. Odlicne savete dajes draga koleginice, sve mi se dopada, jedino sto bih jos dodala, na primer, kada ruzem predjete liniju usana, mozete uzeti malo korektora na cetkicu ili stapic za usi i jednostavno maskirati visak :) Ovo naravno radi kada su male kolicine u pitanju :) Odlican post, bas sam uzivala citajuci :*

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala Tijana :-).Maskiranje naravno zavisi i od boje,tamniji i intezivniji karmini,odnosno ruzevi se ne mogu zamaskirati.A i iskreno,ja sam perfekcionista i sve mora da bude savrseno,pa sam isto tako i pisala :-*

    ОдговориИзбриши

Manipulatori-ucenjivači.Kako da ih pobedite?

Nažalost manipulatora ili ucenjivača uvek je bilo u svim sferama života.Nekada smo ih svesni, odnosno ucenjivač nas svesno ucenjuje nečim d...