среда, 29. март 2017.

Moja lista za kupovinu

Dragi moji,proslo je malo duze vreme od naseg poslednjeg vidjenja,sto zbog privatnih obaveza,sto zbog bolesti.Danas,ne zelim puno da vas gnjavim,pa cu samo napraviti plan za kupovinu u narednom periodu.



1.Balea gel za čišćenje ruku kokos 50 ml



2.Balea gel za tuširanje Marshmallow 350 ml



















3.Balea losion za ruke Pitaya Coco 100 ml





















4.Balea uljani gel za tuširanje makadamija med 250 ml




















5.Balea kupka za stopala Urea 200 ml



















6.Batiste šampon za suvo pranje kose 200 ml





















7.L'Oreal micelarna voda 400 ml




















2 коментара:

  1. Ti bas volis balea proizvode :) Nazalost ja nisam u mogucnosti da probam nista od navedenog, ali sacekacu tebe da nam javis utiske :) Odlican izbor i ja takodje mislim da je balea dobar i povoljan brend :) :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slucajno sam probala par njihovih proizvoda i nekako najvise prijaju i mojoj kozi i kosi,a opet nisu previse jaki,sto mi se svidja.I najvise od svega mi se svidelo sto mogu da pronadjem neke zaista retke mirise,kao sto su ruza,lavanda...

      Избриши

Manipulatori-ucenjivači.Kako da ih pobedite?

Nažalost manipulatora ili ucenjivača uvek je bilo u svim sferama života.Nekada smo ih svesni, odnosno ucenjivač nas svesno ucenjuje nečim d...