уторак, 21. фебруар 2017.

Ziveti u trenutku

U redu,malo je cudno,sto ja,koja planira svaki detalj svog zivota pisem ovakav post.Medjutim,ja ne mislim na to,da ne treba razmisljati o onome sto dolazi,da ne treba da planirate svoju buducnost.
  Ja mislim o samom uzivanju u onome sto nam je u tom momentu lepo.


Davno sam od jednog coveka cula izreku koja oslikava vecinu ljudi:"Ako ti je sve potaman,i osecas se srecno,stavi kamen u cipelu."Sa tim je hteo da kaze.da ne mozemo u potpunosti biti zadovoljni,nesto ce krenuti po zlu i zato je najbolje da bar pokusamo da osetimo fizicku bol,kako bi na drugi nacin bili srecni.I to je veoma pogresno.Zasto bi smo namerno pokusavali da pokvarimo svoju srecu,i kako mozemo u potpunosti da uzivamo u njoj,ako postoji i najmanja sitnica koja nam smeta?
   Isto tako sam poznavala devojku koja se zabavljala sa razvedenim muskarcem.Ako se to i moze tako nazvati,jer je taj isti covek veoma kratko,kao veoma mlad momak,ziveo sa svojom bivsom i sa njom ima jedno dete,nikada se nisu zvanicno vencali.Ali i da jesu,svako ima pravo da pogresi i da opet nadje svoju srecu.Ta devojka se zabavljala sa njim nekih par dana kada me je zabrinuto pitala sta ce reci njeni roditelji kada se ona uda za njega i oni saznaju da ima dete.
U celom njenom pitanju je bilo zanimljivo to sto ona tog mladica nije volela i sto uopste nije razmisljala o udaji za njega.Jednostavno,bilo joj je lepo tad sa njim i morala je to necim da pokvari,pa makar to bile brige koje se najverovatnije nikada nece ostvariti.Pa cak i da se ostvare,umesto da razmislja kako je nasla pemetnog,vrednog i dobrog momka,ona je svu energiju prebacila na lose stvari koje bi mogle,a i ne moraju da se dogode.


I upravo je to odlican primer za ovaj moj post.
Ako u necemu uzivate,ne razmisljate o negativnim stvarima.Pa sta ako bi ste mogli da se ugojite ako pojedete parce vise svoje omiljene torte,jednostavno fizickom aktivnoscu izbacite visak kalorija iz sebe.
   Za svaki problem postoji resenje,medjutim ako samo razmisljate o problemu resenje se moze udaljiti.

Нема коментара:

Постави коментар

Manipulatori-ucenjivači.Kako da ih pobedite?

Nažalost manipulatora ili ucenjivača uvek je bilo u svim sferama života.Nekada smo ih svesni, odnosno ucenjivač nas svesno ucenjuje nečim d...