среда, 1. фебруар 2017.

Mojih 7 modnih pravila

Kao sto vec sam naslov govori,u danasnjem postu govoricu o MOJIM,licnim modnim pravilima.Dakle,ovo nema nikakve veze sa stilistima,dizajnerima,urednicima casopisa i svih drugih kojima je posao da diktiraju modu i trendove,vec samo sa mojim licnim odabirom.

Pravilo broj 1:
     Krace suknje i haljine mi mnogo bolje stoje od duzih.Niska sam i sitna osoba,te mi mini suknje i haljine bolje stoje nego maxi.Osim toga,moje noge su,iako sam niska osoba,dugacke,te lepo deluju u kratkim suknjama.A ako opet za neku priliku izaberem duzu suknju mora biti leprsava,nekog A kroja.Takozvane "olovka" ili ravne suknje me samo progutaju.Suknje ispod kolena,a iznad clanaka nikako nisu za mene.



 Pravilo broj 2:
          Roze je moja boja.Inace mi mnogo bolje stoje neznije i veselije "zenske" boje od onih tamnih poput crne,sive,teget i braon.
 Pravilo broj 3:
           Ne kombinujem boje koje se ne slazu.Znacu crvena-roza,plava-braon kombinacije nikako.
Pravilo broj 4:
           Ne pokazuje previse sebe.Ako nosim kratke suknje ili pantalone,gornja odeca mora da mi bude zatvorena ili obrnuto.
Pravilo broj 5:
           Uvek na sebi imam neki zanimljiv detalj,bilo da je u pitanju nakit,tasna,kapa...sasvim je sve jedno.
Pravilo broj 6:
           Uzasavam se zvonaricama.Ok,zvonarice se uveliko vracaju kod nas i u svetu.I veliki broj ljudi ih nosi.Ali meni nikako ne stoje.
Pravilo broj 7:
           Sportsku odecu nosim samo u par prilika:kod kuce,kada vezbam i kad setam psa.







I naravno postoje jos neka pravila kojih se ja drzim,ali ovo su ona osnovna bez kojih moja moda ne moze proci.Najvaznije od svega je to da ja sama stvaram svoje trendove,da ne podlezem uticaju okoline.

3 коментара:

  1. Dopadaju mi se tvoja pravila i sa vecinom se slazem. Takodjer smatram da mi leprsave haljinice bolje stoje, a kombiniranje crvene i roze, roze i narancaste te drugih boja koje se medjusobno ne slazu mi ne pada na pamet. Zanimljivi savjeti u svakom slucaju :)
    Ako zelis, posjeti moj blog i mozemo se medjusobno zapratiti: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Manipulatori-ucenjivači.Kako da ih pobedite?

Nažalost manipulatora ili ucenjivača uvek je bilo u svim sferama života.Nekada smo ih svesni, odnosno ucenjivač nas svesno ucenjuje nečim d...