понедељак, 6. фебруар 2017.

Moje omiljene sitnice

Pa narode...prosao je vikend i samim tim je doslo vreme za novi post.Medjutim jako me boli glava i nemam bas puno volje za pisanjem,resila sam da sve to malcice pojednostavim i pokazem vam moje omiljene stvarcice koje nosim ili koristim .




Carape-patike,kako ih ja zovem su nesto najsladje sto sam u zadnje vreme kupila,a pored toga su i veoma prakticne.Izgledaju nezno i zenstveno,mekane su i unutra je postavljeno krzno.


Obozavam da pijem kafu,posebno nes sa raznim ukusima,tako da casa,mutilica i upaljac moraju biti u tonu.Naravno roze boje.



Essence wake up spring je rumenilo broj jedan kada je sminka u pitanju,jer ne samo da mi istice jagodice vec mi i osvezava lice.


Ova narukvica je poklon od drage osobe,pa je samim tim i jedna od omiljenih,preslatka je,ali bi isto tako bila "voljena" i da nije lepa.


Kad god je potrebno da izgledam ozbiljno i poslovno svoj stil volim da upotpunim ovom bisernom narukvicom iz Ohrida.


I jos jedan nakit iz Ohrida,koji me podseca na to ko sam zapravo ja.interesantno kod ove gitare je to sto je zapravo napravljena od Orhidskih bisera.Njena boja je sedefasto bela,ali se presijavaju i prelivaju i dugine boje,koje se mogu videti samo golim okom.

I dragi moji,to bi bilo sve za danas,to su te neke moje omiljene sitnice.
Zelim vam lepu i uspesnu nedelju.






Нема коментара:

Постави коментар

Manipulatori-ucenjivači.Kako da ih pobedite?

Nažalost manipulatora ili ucenjivača uvek je bilo u svim sferama života.Nekada smo ih svesni, odnosno ucenjivač nas svesno ucenjuje nečim d...