понедељак, 9. јануар 2017.

Treci cas-telo

Zdravo svima.
Danas cu sa vama govoriti o pravilnoj nezi vaseg tela,odnosno o ishrani,pravilnom oblikovanju misica,o celulitu i dijetama.


Verovatno ste do sada milion puta culi i procitali da se treba hraniti zdravo i to je najvaznije za sve i za vase zdravlje i za vas izgled.Naravno,to ne znaci da se treba sad odreci slatkisa i druge ukusne,ali nezdrave hrane,vec samo da smanjite njen unos,da budete umereni,a da povecate unos voca,povrca,belancevina... i tecnosti u svoj organizam.


    CELULIT

Celulit je cesta pojava kod zena ,nastaje kao poremecaj mikrocirkulacije potkoznog tkiva i na kozi izgleda kao narandzina kora.Faktori koji ga uzrokuju su losa ishrana,stres,pusenje,alkohol,nedostatak fizicke aktivnosti i nosenje uske,to jest odece manjih brojeva.Najcesce se javlja na butinama,stomaku,zadnjici,listovima i donjim delima ledja,ali se moze pojaviti i na rukama i na vratu.

Lecenje celulita je zaista moguce,ali ne samo raznim kremama ili gelovima koji su proizvedeni za tu namenu,vec i pravilnom ishranom,redovnom masazom i VEZBAMA.

DIJETE

Ukoliko ste gojazni,ili bar vi to mislite i zeleli bi ste da smrsate NIKADA,ali ni pod razno,NIKADA nemojte sami sebi odredjivati neke dijete.Cak i one dijete koje vam se cine lake i zdrave u vasem organizmu mogu napraviti haos i mozete vrlo lako izgubiti svoje zdravlje.Zapamtite,svaka osoba je jedinstvena na svoj nacin i ono sto odgovara drugome ne mora da odgovara i vama i obrnuto.
Pre nego sto zapocnete neku dijetu porazgovarajte sa vasim lekarom.uradite potrebne analize i zamolite ga da vam preporuci neku strucnu osobu koja ce vam pomoci da otkrijete koja dijeta je najbolja za vas.
 I naravno pored dijete obavezno radite i vezbe,jer cete samo tako dobiti pozitivne rezultate.
Sto se mene licno tice,ja nikome ne preporucujem dijete.Moja preporuka je da jedete sve po malo,vise puta dnevno,da unosite sto vise tecnosti i da zalogaje zvacete sto duze mozete.Na taj nacin cete naviknuti svoj organizam da bolje vari hranu i metabolizam da brze radi.Ali,kao sto sam vec rekla,ako vam je dijeta bas potrebna obratite se vasem lekaru.

VEZBE

Kada je u pitanju oblikovanje tela,vezbe su najvazniji i najdelotvorniji tretman,medjutim cesto se desi da osoba zapocne vezbati i da zbog lenjosti ili napora prestane vezbati ili preskakati vezbanje i po nekoliko dana,pa cak i meseci.To je najgore sto vam se moze desiti.
Vezbe pocnite postepeno,prvo one lakse,pa tek kada vase telo navikne na te vezbe vi pojacajte.Nemojte zuriti,bolje da svaki dan odradite po 10 ak minuta,nego jedan dan sat vremena,pa pet dana ni jednu vezbu.

         Vezbe za vrat
Vezbe za ruke
Vezbe za stomak


Vezbe za noge i zadnjicu








Vezbe za istezanje


I na kraju jos nekoliko trikova za lakse oblikovanje tela:
-Tusirajte se mlakom vodom.
-Dok mazete losion ili mleko za telo,kriznim prstima masirajte vasu kozu i misice.
-Sto vise hodajte,idite peske i koristite stepenice.
-Pijte zelenog caja,idealan je za izbacivanje viska tecnosti u organizmu,a efikasan je i protiv mnogih drugih bolesti.
-Sedite i hodajte ispravljenih ledja.
-Nosite odecu koja vam odgovara po velicini,ali i kroju.
I dragi moji,to je sve za danas,nadam se da ste uzivali i nesto naucili.Sutra vas ceka lekcija o nezi koze,brijanju tela i cupanju obrva.
Vidimo se.


4 коментара:

  1. Baš mi se sviđaju ovi tvoji postovi. Nikad mi nije palo na pamet da pogledam istezanja, jer ja skoro nikad ne nistegnem svaki dio tijela. Ovo će mi pomoći.
    Ove vježbe za stomak su odlične, bolje su od trbušnjaka, barem meni :)
    Post je odličan!
    I savjeti svi, naravno :)



    MMara

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I da, još bih nadodala to da se ne pretjeruje sa zelenim čajem! Ni slučajno, jedna do dvije šalice, ovisi kolike su za dan i to je to :)

      Избриши
  2. Marijana hvala puno.Sto se tice zelenog caja,to opet zavisi od coveka do coveka,,naravno ni ucemu ne trebe preterivati,iskreno ja ga pijem bukvalno kao vodu,ali ja imam nizak pritisak,anemicna sam i sve u svemu sve mi je ispod granice :).tako da meni odgovara,ali opet razume se da se ne treba preterivati.

    ОдговориИзбриши

Manipulatori-ucenjivači.Kako da ih pobedite?

Nažalost manipulatora ili ucenjivača uvek je bilo u svim sferama života.Nekada smo ih svesni, odnosno ucenjivač nas svesno ucenjuje nečim d...