недеља, 3. април 2016.

Sportski dan

Iako moram priznati da ja bas nisam sportski tip,posebno kada je odeca u pitanju.
Nemojte me shvatiti pogresno,volim i ja pojedine sportove ,ali jednostavno uvek cu radije izabrati neku slatku haljinicu i baletanke nego trenerku i patike.Ipak ovo,konacno,toplo vreme nas nekako posebno mami da odemo u prirodu i da tamo provodimo bar deo dana.Upravo zbog toga sam resila da bar nesto napisem o sportskoj odeci...Jer zamislite sebe negde u sumi obuceni elegantno,sa stiklama...ne ide zar ne?
Kad odlazite u prirodu,bilo da idete da se bavite nekim sportom,ili samo da se setate i posmatrate taj divni pejzaz ,treba da izgledate lepo,ali prirodno lepo,bez preteranog sminkanja i sredjivanja.









Lepa trenerka ili farmerice i neka jednostavna majca i dukserica i patike su savrsen izbor.Preteranoj eleganciji,velikim tasnama i upadljivim nakitu ovde je mesto sasvim suvisno.
Kada je sminka u pitanju,pravilo je u potpunosti isto.Naravno da mi devojke hocemo uvek da budemo lepe,ali napadna sminka nikako nije pogodna za takve situacije.
BB krema ili neki lagani puder,tanak sloj maskare i labelo ili neki drugi vas omiljeni balzam za usne sasvim su dovoljni.



I na kraju kosu jednostavno pokupite u konjski rep i savrsene ste.


I najvaznije od svega,uzivajte i dobro se zabavite.

Нема коментара:

Постави коментар

Manipulatori-ucenjivači.Kako da ih pobedite?

Nažalost manipulatora ili ucenjivača uvek je bilo u svim sferama života.Nekada smo ih svesni, odnosno ucenjivač nas svesno ucenjuje nečim d...